NEMOKAMAS PRISTATYMAS LIETUVOJE NUO 35 EUR

Grąžinimo taisyklės

PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

1. Prekių grąžinimas ir keitimas. 

1.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis LR įstatymais. 

1.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siuntaRegistruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo. 

1.3. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienosinformuodamas Pardavėją el. paštupridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas ar video, aprašančias iškilusią problemą. 

1.4. Grąžinant gautą ne  prekęPardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga prekeNeturint reikalingos prekėsPirkėjui grąžinami pinigai  prekę.

1.5. Kai grąžinama nekokybiška prekėPardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus. 

1.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekiųjei prekė (-ėsbuvo pristatyta kokybiška arba prekė (-ėspakuotė buvo atidaryta. 

1.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekiųjei Pirkėjas nesilaiko šiose Taisyklėse nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. 

1.8. Jeigu  prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). 

1.9. Jeigu Pirkėjas grąžina prekępirktą su nuolaidagrąžinama  prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida. 


2. Kokybiškų prekių grąžinimas 

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis („Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti jų tinkamumą, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. 


4. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamosjei tai yra: 

    - Prekės, turinčios sudėtyje tauriųjų metalų, arba pagamintos pagal individualų užsakymą 

    kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus


    5.  Grąžinamos prekės:


    Grąžinant kokybiškas prekespirkėjas atsako : 

    - prekių supakavimą
    - prekių grąžinimą registruota siunta
    - grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje. Už sugadintą pakuotę, imamas 5 Eur mokestis
    - prekės išsiuntimu turėsite pasirūpinti Jūs
    - gavę grąžinamą prekę, mes įsipareigojame per 14 darbo dienų pervesti pinigus į Jūsų sąskaitą arba pakeisti prekę kita
    -mes galime atsisakyti priimti atgal prekęjei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimaikurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekęįskaitant pažeistas etiketesnuplėštas apsaugines plėveles

     ir permatomų pakuočiųkurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teisepažeidimus. 

    Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota   pačią kainąnepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimątokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu 

    (pvzJums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą). 

    Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekępaprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymąnurodant detalią užsakymo informacijąužsakymo numeris, data, prekėkainapristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekiųmes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą  grąžinamos sumos. 

    Grąžinant kokybiškas prekesPirkėjui tenka visos su  grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos. 


    6. Neteisminis ginčų sprendimas

    Prašymą / skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/